
Narzędzia i usługi
- Konsultacje z mieszkańcami
- › Aktualności
- › Podatki
- › Gospodarka komunalna
- › Ochrona środowiska
- › Oświata
- DOTACJA Z BUDŻETU GMINY
- › GOSPODARKA PRZESTRZENNA
- GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
- Raport o stanie gminy bełchatów
- Inwestycje gminne
- Zamówienia publiczne
- Organizacje pozarządowe i wolontariat
- Zarządzanie kryzysowe
- UNIA EUROPEJSKA
- › GKRPA
- Unia Europejska Fundusz Spójności
- Galeria zdjęć
- WFOŚiGW w Łodzi
- Ankiety i formularze
- Czyste powietrze
- Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
- RZĄDOWY FUNDUSZ INWESTYCJI LOKALNYCH
- Patronat honorowy
- Powszechny Spis Rolny 2020
- Narodowy Spis Powszechny
- Deklaracja dostępności
- Cyberbezpieczeństwo - Baza wiedzy
Rejestr Danych Kontaktowych to stworzona przez Ministerstwo Cyfryzacji baza danych, dzięki której wizyty w urzędzie można ograniczyć do minimum, a urzędnik skontaktuje się z nami mailowo albo telefonicznie.
RDK gromadzi następujące dane:
RDK gromadzi następujące dane:
-
imię i nazwisko
-
numer PESEL
-
numer telefonu
-
adres e-mail
Głównym celem usług udostępnionych w ramach Rejestru Danych Kontaktowych jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+). Rejestr pozwoli urzędnikom na szybsze przekazanie informacji np. o tym że czekają na nas dokumenty gotowe do odbioru, albo że należy uzupełnić jakieś informacje czy też że wniosek w danej sprawie został rozpatrzony.
Dane do rejestru można przekazać na dwa sposoby: w dowolnym urzędzie gminy lub w innym urzędzie, który ma dostęp do RDK – niezależnie od miejsca zameldowania lub przez internet za pośrednictwem skrzynki ePUAP. Więcej informacji znajdziecie na https://bit.ly/3ewnpmO .